ΠΑΘΗΣΕΙΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σωστή διατροφή, ο ακρογωνιαίος λίθος για την πρόληψη & θεραπεία ασθενειών!

Η Διατροφική Αντιμετώπιση των Παθήσεων

Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που μας οδηγούν στην ακατάστατη κατανάλωση φαγητού, όπως είναι ο σύγχρονος τρόπος ζωής και οι λανθασμένες διατροφικές συνήθειες, που συχνά τις υιοθετούμε από τα παιδικά μας χρόνια. Επίσης, τα διαστήματα με αυξημένο άγχος και στρες αυξάνουν τις πιθανότητες βουλιμικών επεισοδίων.
Υπάρχουν πολλές παθήσεις που μπορεί να καθυστερήσουν ή ακόμα και να εξαλειφθούν, αν ακολουθήσουμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής! Ακόμα και στην περίπτωση της προδιάθεσης μίας νόσου, ακολουθώντας ένα κατάλληλα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και σωματικής άσκησης μπορούμε να καθυστερήσουμε την εμφάνισή της και, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, να την αποτρέψουμε τελείως!
Γενικότερα, ένας υγιεινός τρόπος ζωής με ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και λίγη σωματική άσκηση αποτελούν τη βασική αρχή τόσο της πρόληψης, όσο και της αντιμετώπιση πληθώρας ασθενειών.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Μια ισορροπημένη διατροφή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη τόσο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης όσο και κατά την περίοδο θηλασμού, η οποία δεν διαφέρει πολύ από τη διατροφή στην υπόλοιπη ζωή της γυναίκας.
Η διατροφή θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει στοιχεία από όλες τις ομάδες τροφίμων, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες του οργανισμού σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.
Η πιθανότητα απότομης αύξησης βάρους, η εμφάνιση διαβήτη κυήσεως, η δυσλειτουργία του μεταβολισμού, καθώς και πολλές άλλες επιπλοκές μπορούν να συμβούν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, πράγμα που καθιστά τη διατροφή κυρίαρχο σύμμαχο της γυναίκας σε αυτή την όμορφη περίοδο της ζωής της, την επιμέλεια της οποίας θα πρέπει ιδανικά να την έχει ένας ειδικός της διατροφής!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΘΗΛΑΣΜΟΣ

Η φυσική τροφή για το βρέφος είναι το μητρικό γάλα που προλαμβάνεται μέσω του θηλασμού και του εξασφαλίζει πρωτίστως υγεία και έναν ιδανικό ρυθμό ανάπτυξης!
Για να μπορέσει η θηλάζουσα μητέρα να διατηρήσει την ισορροπημένη σύσταση του μητρικού γάλακτος θα πρέπει να ακολουθήσει μία εξίσου ισορροπημένη και σωστά δομημένη διατροφή. Οι τροφές που θα επιλέξουμε θα είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες για τη σωστή ανάπτυξη του βρέφους, απαραίτητες για την αντιμετώπιση πιθανών αλλεργιών και συμπτωμάτων κολικού που ενδέχεται να εμφανιστούν κατά τους πρώτους μήνες της ζωής του.
Έρευνες έχουν δείξει πως οι θηλάζουσες μητέρες δεν πρέπει να αλλάζουν την διατροφή τους από μόνες τους, αφού αυτή η απότομη και μη στοχευμένη αλλαγή μπορεί να κρύβει κινδύνους, ειδικά εάν διατηρείται για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ωστόσο, υπάρχουν εκεί έξω τροφές που μπορούν να ενταχθούν με ασφάλεια στη διατροφή μιας θηλάζουσας μητέρας τη διάρκεια και το είδος της οποίας πρέπει να την ορίζει ένας έμπειρος διατροφολόγος.


ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Η σωματική δραστηριότητα αποτελεί μια σημαντική παράμετρο του τρόπου ζωής.
Είναι σημαντικό οι συνήθειες σωματικής δραστηριότητας, να εδραιωθούν στην παιδική ηλικία, ώστε να αυξηθούν οι πιθανότητες διατήρησής τους και στην ενήλική ζωή.
Η συχνή άσκηση έχει πολλά πλεονεκτήματα για τη σωματική ανάπτυξη και την υγεία, καθώς προάγει την ψυχική ευημερία, βοηθάει στον έλεγχο του βάρους και μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας.
Οι επίσημες συστάσεις διεθνών οργανισμών αθλητικής διατροφής υποστηρίζουν ότι μία σωστή και ισορροπημένη διατροφή, σχεδιασμένη με βάση τις προσωπικές ανάγκες του εκάστοτε αθλητή και τις απαιτήσεις του αθλήματος, καθώς και ο σωστός προγραμματισμός των γευμάτων και των σνακ μεταξύ των προπονήσεων ή των αγώνων, είναι ικανοί παράγοντες για να καλύψουν τις απαιτήσεις ακόμα και των πιο υψηλού επιπέδου αθλητών.
Spread the love